POMOC TECHNICZNA
Drogi Kliencie,
poniżej znajdują się przydatne informacje, które mogą pomóc Ci rozwiązać problem i uniknąć konieczności wysyłania telefonu do naprawy.
Pamiętaj jednak, że wyłącznie gwarant jest upoważniony do naprawy serwisowej urządzenia.
Jak zapakować urządzenie do zwrotu lub naprawy?
Prawidłowe pakowanie i wysyłka urządzenia
POPRAWNE OPAKOWANIE URZĄDZENIA
1 DOPASOWANE KARTONOWE PUDEŁKO + 1 STABILNIE UMIESZCZONY PRODUKT = 1 W PEŁNI ZABEZPIECZONY PRODUKT
BŁĘDY W PAKOWANIU
X Produkt źle trzyma się w miejscu
X Produkt rusza się w pudełku
X Materiał wykorzystany do ochrony produktu nie wypełnia całego pudełka
JAK PRAWIDŁOWO ZAPAKOWAĆ PRODUKT?
METODA 1 (REKOMENDOWANA)
UŻYJ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA
- Włóż puste opakowanie po akcesoriach w pudełko po smartfonie.
- Wypełnij 2/3 pudełka folią bąbelkową, styropianem, pianką lub papierem.
- Włóż plastikową podstawkę do pudełka.
- Umieść smartfon w plastikowej podstawce.
- Zamknij pudełko.
- Umieść pudełko w jego oryginalnej obudowie lub zaklej pudełko taśmą.
- Wsuń pudełko do koperty wyłożonej folią bąbelkową.
- Zawiń kopertę szczelnie wokół pudełka i zamknij ją.
- Oznacz paczkę prawidłowo i zamieść adres zwrotny w widocznym miejscu.
METODA 2
Wybierz solidne pudełko odpowiedniej wielkości. Pudełko musi być nieco większe niż urządzenie, tak aby wszystkie rogi sprzętu można było zabezpieczyć materiałem amortyzującym.
- Owiń urządzenie folią bąbelkową, styropianem, pianką lub papierem tak, aby stabilnie trzymało się w pudełku.
- Wypełnij równomiernie resztę pudełka materiałem opakowaniowym, tak aby zapobiec przewróceniu lub przekręceniu się urządzenia.
- Zaklej dokładnie otwarcie pudełka, tak aby mieć pewność, że urządzenie z niego nie wypadnie i pozostanie na swoim miejscu. Zalecane jest użycie brązowej lub przezroczystej taśmy pakowej.
- Oznacz paczkę prawidłowo i zamieść adres zwrotny w widocznym miejscu. W przypadku ponownego użycia pudełka należy zakryć starą etykietę lub przekreślić stary adres grubym czarnym markerem.
SPRAWDZANIE PRODUKTU:
Po otrzymaniu naprawionego/wymienionego urządzenia, należy je rozpakować i sprawdzić jego stan w obecności kuriera.
Jeśli zauważysz, że produkt uległ uszkodzeniu, natychmiast poinformuj o tym kuriera i poproś o sporządzenie protokołu szkodowego. Po sporządzeniu protokołu, kurier zabierze paczkę i zwróci ją do nadawcy.
Jeśli przyjmiesz produkt uszkodzony, nie będziesz w stanie uzyskać zwrotu pieniędzy w późniejszym terminie.