POMOC TECHNICZNA

Drogi Kliencie,
poniżej znajdują się przydatne informacje, które mogą pomóc Ci rozwiązać problem i uniknąć konieczności wysyłania telefonu do naprawy.

Pamiętaj jednak, że wyłącznie gwarant jest upoważniony do naprawy serwisowej urządzenia.
Jak zapakować urządzenie do zwrotu lub naprawy?

Prawidłowe pakowanie i wysyłka urządzenia

 

POPRAWNE OPAKOWANIE URZĄDZENIA

1 DOPASOWANE KARTONOWE PUDEŁKO + 1 STABILNIE UMIESZCZONY PRODUKT = 1 W PEŁNI ZABEZPIECZONY PRODUKT

BŁĘDY W PAKOWANIU

X Produkt źle trzyma się w miejscu
X Produkt rusza się w pudełku
X Materiał wykorzystany do ochrony produktu nie wypełnia całego pudełka

 

JAK PRAWIDŁOWO ZAPAKOWAĆ PRODUKT?

 

METODA 1 (REKOMENDOWANA)

UŻYJ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA

  • Włóż puste opakowanie po akcesoriach w pudełko po smartfonie.
  • Wypełnij 2/3 pudełka folią bąbelkową, styropianem, pianką lub papierem.
  • Włóż plastikową podstawkę do pudełka.
  • Umieść smartfon w plastikowej podstawce.
  • Zamknij pudełko.
  • Umieść pudełko w jego oryginalnej obudowie lub zaklej pudełko taśmą.
  • Wsuń pudełko do koperty wyłożonej folią bąbelkową.
  • Zawiń kopertę szczelnie wokół pudełka i zamknij ją.
  • Oznacz paczkę prawidłowo i zamieść adres zwrotny w widocznym miejscu.

 

METODA 2

Wybierz solidne pudełko odpowiedniej wielkości. Pudełko musi być nieco większe niż urządzenie, tak aby wszystkie rogi sprzętu można było zabezpieczyć materiałem amortyzującym.

  • Owiń urządzenie folią bąbelkową, styropianem, pianką lub papierem tak, aby stabilnie trzymało się w pudełku.
  • Wypełnij równomiernie resztę pudełka materiałem opakowaniowym, tak aby zapobiec przewróceniu lub przekręceniu się urządzenia.
  • Zaklej dokładnie otwarcie pudełka, tak aby mieć pewność, że urządzenie z niego nie wypadnie i pozostanie na swoim miejscu. Zalecane jest użycie brązowej lub przezroczystej taśmy pakowej.
  • Oznacz paczkę prawidłowo i zamieść adres zwrotny w widocznym miejscu. W przypadku ponownego użycia pudełka należy zakryć starą etykietę lub przekreślić stary adres grubym czarnym markerem.

 

SPRAWDZANIE PRODUKTU:

Po otrzymaniu naprawionego/wymienionego urządzenia, należy je rozpakować i sprawdzić jego stan w obecności kuriera.
Jeśli zauważysz, że produkt uległ uszkodzeniu, natychmiast poinformuj o tym kuriera i poproś o sporządzenie protokołu szkodowego. Po sporządzeniu protokołu, kurier zabierze paczkę i zwróci ją do nadawcy.
Jeśli przyjmiesz produkt uszkodzony, nie będziesz w stanie uzyskać zwrotu pieniędzy w późniejszym terminie.

 

Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem systemu RMA.

 

KLIENT DETALICZNY

 

KLIENT BIZNESOWY